W ramach niniejszej Umowy jedną ze stron jest Wykonawca — APOSTILLE PRO Sp. z o.o., NIP 5 252 967 738, KRS 1 052 086, REGON 526 087 666 z siedzibą przy ul. Smulikowskiego 4/120, 00−389,Warszawa z jednej strony, a każdą osobą, która zaakceptowała warunki niniejszej Umowy Oferty Publicznej — Klient z drugiej strony, zwani dalej łącznie Stronami, zawarli niniejszą Umową Oferty Publicznej (zwana dalej Umową), skierowaną do nieograniczonego kręgu osób, będąca oficjalną ofertą publiczną Wykonawcy zawarcia umowy o świadczenie usług z Klientami, której opisy zamieszczone są w odpowiednim dziale Serwis
http://ApostillePRO.pl/.
Wykonawca, który zamierza sprzedawać Usługi za pomocą Serwisu
http://ApostillePRO.pl/ oraz Klienci, dokonując zakupu Usług, których opisy zamieszczone są na odpowiednich stronach
http://ApostillePRO.pl/ akceptują warunki niniejszej Umowy w następujący sposób.
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Stosunki umowne pomiędzy Wykonawca a Klientem zawierane są w formie Umowy Oferty Publicznej. Zamówienie usługi na stronie Serwisu
http://ApostillePRO.pl/ oznacza, że Klient bez względu na status (osoba fizyczna, prawna, indywidualny przedsiębiorca), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa międzynarodowego i polskiego, zaakceptował Regulamin Publicznej Umowy oferty, które są wymienione poniżej.
1.2. Umowa oferty publicznej ma charakter jawny, to znaczy jej warunki są jednakowe dla wszystkich Klientów, niezależnie od statusu (osoba fizyczna, prawna, przedsiębiorca indywidualny). W pełnej zgodzie z niniejszą Umową Klient akceptuje warunki i tryb składania zamówienia, płatności i świadczenia usług przez Wykonawcę, odpowiedzialność za nieuczciwe Zamówienie oraz za niedotrzymanie warunków niniejszej Umowy.
2. TERMINY I DEFINICJE
"Umowa oferty publicznej" (zwana dalej Umową) — umowa publiczna, której wzór jest zamieszczony na stronie
http://ApostillePRO.pl/, zawierająca ofertę Wykonawcy na zakup Usług,. To jest mowa pomiędzy Klientem a Wykonawcą o świadczenie Usług, która zostaje zawarta poprzez przyjęcie oferty na stronie internetowej
http://ApostillePRO.pl/.
"Akceptacja" - przyjęcie poprzez Klienta oferty Wykonawcy zakupu Usług, których opis zamieszczony jest w Serwisie
http://ApostillePRO.pl/, poprzez wysyłkę formy zgłoszeniowej lub dodanie do wirtualnego koszyka i wysłanie Zamówienia.
"Oferta" - oferta Zleceniobiorcy która jest zamieszczona w Serwisie
http://ApostillePRO.pl/"Klient" - każda zdolna osoba fizyczna, osoba prawna, indywidualny przedsiębiorca, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa międzynarodowymi oraz polskimi, która odwiedziła Serwis
http://ApostillePRO.pl/ i zamierza zamówić określoną Usługę.
"Kontrahent" - każda zdolna osoba fizyczna, osoba prawna, indywidualny przedsiębiorca, zgodnie z obowiązującym prawem międzynarodowym i polskim, która jest właścicielem lub dystrybutorem Usług i za pomocą Serwisu
http://ApostillePRO.pl/ posiada zamiar go sprzedać.
"Zamówienie" - należycie wykonane i umieszczone w serwisie
http://ApostillePRO.pl/ zgłoszenie Klienta dotyczące zakupu Usług skierowane do Wykonawcy.
"Prawodawstwo" - normy ustanowione przez ustawodawstwo polskie lub międzynarodowe regulające umowne stosunki prawne w ramach Umowy.
"Usługi" - usługi tłumaczenia przysięgłego, tłumaczenia pisemnego oraz ustnego, przygotowywania, dostawy oraz legalizacji dokumentów, innej działalności gospodarczej o charakterze nieprodukcyjnym, świadczonej bez jednoczesnej obecności Wykonawcy i Klienta (na odległość), poprzez przekazania danych na indywidualne żądanie Klienta, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. — Prawo telekomunikacyjne (tj.
Dz.U. z 2021 r. poz. 576, ze zm.)
3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3.1. Klient zleca, a Wykonawca zobowiązuje się świadczyć mu usługi tłumaczenia przysięgłego, tłumaczenia pisemnego oraz ustnego, przygotowywania, dostawy oraz legalizacji dokumentów, innej działalności gospodarczej o charakterze nieprodukcyjnym, świadczonej bez jednoczesnej obecności Wykonawcy i Klienta, zgodnie z warunkami niniejszej Umowy i jej Załączników
3.2. Świadczenie usług następuje poprzez dokonanie przez Wykonawcę w interesie Klienta stosownych czynności określonych w punkcie 3.1 niniejszej Umowy na podstawie jego pisemnej zgody (email, wiadomość na messengerze)
3.3. Treść, wielkość i koszt Usług określa umowa, Załączniki do niniejszej Umowy lub umowy dodatkowe, faktury i akty świadczenia usług, które stanowią integralną część niniejszej Umowy.
4. PRAWA I OBOWIĄZKI WYKONAWCY
4.1. Wykonawca jest zobowiązany:
4.1.1. W ciągu 1 (jednego) dnia roboczego od otrzymania płatności przystąpić do świadczenia usług.
4.1.2. Żądania od Klienta wszelkich niezbędnych informacji, materiałów, dokumentów związanych z przedmiotem świadczenia usług, na podstawie których Wykonawca będzie mógł świadczyć usługi wysokiej jakości.
4.1.3. Po wykonaniu usług poinformować Klienta o dostępności wszystkich niezbędnych dokumentów zgodnie z art 3.1 w celu ich przekazania Klientowi oraz uzgodnienia z Klientem sposobu, terminu i kosztów ich przekazania w przypadku odbioru poza granicami Polski, a także przesłania Klientowi na adres e-mail zeskanowanych kopii odpowiednich dokumentów.
4.1.4. Przesłać wszystkie wymagane dokumenty (punkt 3.1.) Klientowi. Zobowiązania Wykonawcy wynikające z Umowy uważa się za spełnione w dniu przekazania Klientowi pełnego pakietu niezbędnych dokumentów.
4.2. Wykonawca ma prawo:
4.2.1. Odmowy świadczenia Usług objętych Umową lub odroczenia ich świadczenia, jeżeli istnieją obiektywne przyczyny uniemożliwiające wykonanie usługi, jeżeli brakuje Wykonawcy wystarczających kompetencji oraz jeżeli klient zachowuje się w sposób niewłaściwy albo z okoliczności wynika, że może on nie zapłacić ceny.
4.2.2. Otrzymywania od Klienta wszystkich płatności określonych w Umowie, załącznikach do Umowy lub umowie dodatkowej, fakturach i aktach świadczenia usług, które stanowią integralną część niniejszej Umowy.
4.2.3. W przypadku otrzymania próśb i wymagań o dostarczenie dodatkowych informacji i dokumentów od organów państwowych w procesie świadczenia usług, odroczyć termin świadczenia usług o czas niezbędny do dostarczenia takich informacji i dokumentów.
5. PRAWA I OBOWIĄZKI KLIENTA
5.1. Klient jest zobowiązany:
5.1.1. Dostarczenia Wykonawcy wszelkich niezbędnych informacji, materiałów, dokumentów związanych z przedmiotem świadczenia usług, na podstawie których Wykonawca będzie mógł świadczyć usługi.
5.1.2. W przypadku braku umotywowanych uwag co do jakości świadczonych usług, podpisać akty wykonania usług świadczonych przez Wykonawcę;
5.1.3. Dokonać płatności za świadczone usługi w sposób i w kwocie określonej w Umowie, , załącznikach do Umowy lub umowie dodatkowej, fakturach i aktach świadczenia usług, które stanowią integralną część niniejszej Umowy.
6. KOSZT USŁUG I WARUNKI PŁATNOŚCI
6.1. Informacja o kosztach usług świadczonych w ramach niniejszej Umowy podana jest w indywidualnej ofercie dla Klienta.
6.2. Gdy Kupujący płaci za zamówienie kartą płatniczą, do kosztu usług doliczana jest prowizja bankowa w wysokości 2%
6.3. Klient płaci za Usługi na zasadach 100% przedpłaty, chyba że indywidualna oferta stanowi inaczej.
6.4. Klent, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. W przypadku, gdy Wykonawca rozpoczął świadczenie usług za zgodą Klienta przed upływem tego terminu, zapłata za wykonane już usługi nie podlega zwrotowi.
7. REKLAMACJE JAKOŚCI WYKONYWANIA USŁUG
7.1. Wszelkie reklamacje dotyczące jakości świadczonej Usługi Informacyjnej Klient musi kierować do Wykonawcy drogą elektroniczną
ApostillePRO.pl@gmail.com.
Termin rozpatrzenia reklamacji (roszczeń) Klienta przez Wykonawcę wynosi 30 (trzydzieści) dni.
8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ STRON
8.1 Wykonawca i Klient zobowiązują się, w przypadku sporów i nieporozumień związanych ze świadczeniem Usług, do zastosowania postępowania przedsądowego w celu rozstrzygnięcia sporu. Jeżeli nie jest możliwe rozwiązanie sporu poza sądem, strony mają prawo zwrócić się do sądu w miejscu zamieszkania pozwanego.
8.2 Za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z niniejszej Oferty strony ponoszą odpowiedzialność zgodnie z prawem polskim.
9. PRZYJĘCIE OFERTY I ZAWARCIE UMOWY
9.1. Klient akceptuje Ofertę i zawiera Umowę poprzez dokonanie przedpłaty za Usługi Wykonawcy, zgodnie z § 6 Umowy.
10. WAŻNOŚĆ I MODYFIKACJA WARUNKÓW OFERTY
10.1. Oferta wchodzi w życie z chwilą zamieszczenia jej na stronie internetowej
http://ApostillePRO.pl i obowiązuje do czasu wycofania Oferty przez Wykonawcę.
10.2. Wykonawca zastrzega sobie prawo do zmiany warunków Oferty (w tym kosztów) i/lub wycofania Oferty w dowolnym momencie według własnego uznania. W przypadku dokonania przez Wykonawcę zmian w Ofercie, zmiany te wchodzą w życie z chwilą zamieszczenia zmienionego tekstu Oferty na stronie internetowej
ApostillePRO.pl/, chyba że wyznaczono inny termin wejścia w życie zmian dodatkowo ustalona w momencie takiego umieszczenia.
11. OKRES OBOWIĄZYWANIA I ZMIANY UMOWY
11.1. Przyjęcie Oferty przez Klienta, dokonane zgodnie z punktem 9.1 Oferty, tworzy Umowę na warunkach Oferty.
11.2. Umowa wchodzi w życie z chwilą przyjęcia Oferty przez Klienta i obowiązuje do czasu pełnego wykonania przez strony zobowiązań umownych.
12. ROZWIĄZANIE
12.1. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
13. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
13.1. Strony ponoszą odpowiedzialność za nienależyte wykonanie lub niewykonanie swoich zobowiązań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
13.2. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za złą jakość świadczenia usług, jeżeli przyczyną tego jest podanie przez Klienta niepełnych lub niedokładnych informacji i dokumentów dotyczących przedmiotu świadczenia usług.
14. WYMUSZENIE WAŻNEGO WYDARZENIA
14.1. Strony niniejszej Umowy nie ponoszą odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie swoich zobowiązań, jeżeli to niewykonanie jest spowodowane działaniem okoliczności, które powstały wbrew woli i pragnieniu stron, a których strony nie mogły przewidzieć i wpłynąć na ich wystąpienie. Takie okoliczności obejmują klęski żywiołowe o ekstremalnej sile, konflikty zbrojne, embarga, ingerencję państwa, blokady, strajki i inne.
14.2. Strona doświadczająca okoliczności siły wyższej musi poinformować drugą stronę o ich wystąpieniu / rozwiązaniu w ciągu 48 godzin i dojść do porozumienia w sprawie przedłużenia terminów wykonania zobowiązań lub rozwiązania Umowy. Zgłoszenie to musi zostać potwierdzone przez Krajową Izbę Przemysłowo-Handlową w ciągu 10 (dziesięciu) dni kalendarzowych.
14.3. W przypadku utrzymywania się tych okoliczności dłużej niż 3 (trzy) miesiące, strony za obopólną zgodą mogą rozwiązać niniejszą Umowę z jednoczesnymi rozliczeniami finansowymi i gospodarczymi.
15. PRYWATNOŚĆ
15.1. Strony ustaliły, że tekst Umowy, wszelkie materiały, informacje oraz wszelkie informacje, które stały się znane w trakcie wykonywania zobowiązań wynikających z Umowy, mają charakter poufny i nie mogą być przekazywane osobom trzecim bez uprzedniej zgody drugiej Strony, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przez obowiązujące prawo polskie.
16. INNE POSTANOWIENIA
16.1. Klient gwarantuje, że wszystkie warunki oferty są dla niego jasne i akceptuje je bezwarunkowo iw całości, bez żadnych warunków, wyjątków i zastrzeżeń.
16.2. W przypadku nieuregulowanym niniejszą Umową Strony zobowiązują się kierować normami ustanowionymi przez obowiązujące prawo polskie.
16.3. Wykonawcą niniejszej Umowy jest APOSTILLE PRO Sp. z o.o. i/lub osobą uprawnioną do świadczenia takich Usług.
16.4. Niniejsza umowa podlega prawu polskiemu.
16,5. Strony wyrażają sobie wzajemnie zgodę na przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych, które poznają w związku z zawarciem niniejszej Umowy, w zakresie, w jakim jest to niezbędne zgodnie z wymogami obowiązującego prawa polskiego.